Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

«καλύτερα με Κέφαλους, παρά με χοντροκέφαλους»



Διάβασα ότι είπε σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ο Ψαριανός ότι όποιος είναι ενάντια στην Coca Cola, μπορεί να το κάνει επίτηδες γιατί είναι με την Pepsi (δεν ξέρω την ακριβή φράση, ίσως να εννοούσε ότι είναι οργανωμένα από κάποιο συμφέρον με την αντίπαλη εταιρεία).

 Επειδή εγώ είμαι με τους εργάτες που απολύθηκαν από την 3Ε και προκειμένου κάποια στιγμή να μας «στριμώξουν» τίποτα τιτανοτεράστιοι βουλευτές ή άλλοι, αποφάσισα να ομολογήσω από μόνος μου.

Όταν πάω στο χωριό μου στην Ικαρία είμαι με τον Κέφαλο (αναψυκτικά Ικαρίας) και όταν πάω στο χωριό της συζύγου είμαι με τη Λουξ και όταν βρεθώ σε άλλα μέρη της επαρχίας ή σε κάβες και σούπερ μάρκετ της Αθήνας, είμαι και επιλέγω φυσικά, προϊόντα – για αναψυκτικά μιλάμε – τοπικών παραγωγών από διάφορα μέρη της Ελλάδας.


Χαίρεται

Υ.Γ. ένα πιθανό σλόγκαν θα μπορούσε να είναι «καλύτερα με Κέφαλους, παρά με χοντροκέφαλους»