Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Στα πρόθυρα για νέο "Σαμίνα" - οργιάζει η εφοπλιστική ασυδοσία


πηγή φωτο www.ikariamag.gr - 18/1/2012 κατάληψη στον καταπέλτη του πλοίου Ιεράπετρα πηγή φωτο www.ikariamag.gr - 18/1/2012 κατάληψη στον καταπέλτη του πλοίου Ιεράπετρα


ΕUROPEAN EXPRESS: Το...σταμάτησαν γιατί διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις στους τομείς της ασφάλειας ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα!

 YNA-AΡΧΗΓΕΙΟ Λ.Σ- ΕΛΛ.ΑΚΤ.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στο πλαίσιο επιθεώρησης πλοίων υπό ξένη σημαία, πραγματοποιήθηκε σήμερα λεπτομερής επιθεώρηση στο Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας Κύπρου, από το Τμήμα Επιθεώρησης Πλοίων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, κατά την οποία διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις στους τομείς της ασφάλειας ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα (ΔΣ SOLAS) και της μη συμμόρφωσης με τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης (ISMCODE).
Από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, απαγορεύτηκε ο απόπλους του «EUROPEAN EXPRESS» ενώ το προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου στις 17.00 σήμερα από Πειραιά για Σύρο – Εύδηλο - Άγιο Κήρυκο – Φούρνοι – Καρλόβασι - Βαθύ παρέμεινε ανεκτέλεστο.
Αναδημοσίευση από το http://peiratikoreportaz.blogspot.gr






Ακολουθεί ανακοίνωση συνδυασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, με αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Αλήθεια" της Χίου

Υπέρ της δημόσιας ακτοπλοΐας η «Ανταρσία στο Αιγαίο»


Ανακοίνωση για την ακτοπλοϊκή υποβάθμιση εξέδωσε η τοπική οργάνωση της ««Ανταρσία στο Αιγαίο» στην οποία υπεραμύνεται του δημόσιου ακτοπλοϊκού φορέα που θα στηρίζεται στον εργατικό έλεγχο και θα εγγυάται τις φθηνές, καθημερινές, ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνδέσεις για το σύνολο των νησιών είναι όρος επιβίωσης και ανάπτυξης για τα νησιά.
Αναλυτικά αναφέρει:

Η είδηση πως ολόκληρη τη χειμερινή περίοδο η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Χίου και της Μυτιλήνης με τον Πειραιά περιορίζεται στα τέσσερα δρομολόγια εβδομαδιαίως  και η ότι η έκπτωση που παρέχεται στα εισιτήρια των συνταξιούχων ΝΑΤ μειώθηκε από το 50% στο 30% επιβεβαιώνει με δραματικό τρόπο την αρχική μας εκτίμηση ότι η κατάσταση αυτή θα μονιμοποιηθεί αν δεν υπάρξει μαζική, ηχηρή και οργανωμένη αντίσταση από τις κοινωνίες των νησιών μας.

Δεν είχαμε αυταπάτες ότι το πρόβλημα θα λυθεί (ή έστω θα αμβλυνθεί) με τη λογική «διεκδίκησης» που υιοθέτησαν από την αρχή οι τοπικοί παράγοντες του νησιού μας. Με συσκέψεις επί συσκέψεων στους διάδρομους του Υπουργείου Ναυτιλίας, με «διαπραγματεύσεις» με εκπροσώπους ναυτιλιακών εταιριών, με επιστολές διαμαρτυρίας, με ερωτήσεις και επερωτήσεις στα διάφορα θεσμικά όργανα… Θα επαναφέρουν το θέμα και θα λαϊκίσουν ξανά λόγω των εκλογών, θα μας υποσχεθούν πάλι κανένα δρομολόγιο παραπάνω, θα μας πουν ότι έκαναν ό,τι μπορούσαν και θα ρίχνουν την ευθύνη ο ένας στον άλλον…

Κι έτσι θα βγάλουν «λάδι» την κυβέρνηση, την κυβερνητική πολιτική, την τρόικα, το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτούς που πραγματικά ευθύνονται για το πισωγύρισμα αυτό, να καταδικάζεται δηλαδή η Λέσβος και η Χίος, στον 21ο αιώνα και μετά από 42 ολόκληρα χρόνια καθημερινής ακτοπλοϊκής σύνδεσης, σε απομόνωση!

Αυτή η ακτοπλοϊκή απομόνωση των νησιών μας δεν είναι τυχαία. Είναι το άμεσο αποτέλεσμα των πολιτικών λιτότητας που μας επιβάλλουν. Είναι απότοκο των μνημονίων, της δημοσιονομικής προσαρμογής και της πάσης θυσίας επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος. Όσοι επομένως στήριξαν και στηρίζουν αυτές τις πολιτικές αλλά και όσοι προσπαθούν να τις εξωραΐσουν είναι συνυπεύθυνοι για την κατάσταση που έχουν βρεθεί τα νησιά μας.

Να το πούμε ξεκάθαρα: Όσο οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις θα αντιμετωπίζονται ως πεδίο κερδοσκοπίας, δεν πρόκειται να ικανοποιηθούν ποτέ οι ανάγκες των νησιών μας. Για την «Ανταρσία στο Αιγαίο» οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών (όπως και οι αεροπορικές) είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο το αντιμετωπίζουμε. Η λειτουργία  της δημόσιας ακτοπλοΐας που θα στηρίζεται στον εργατικό έλεγχο και θα εγγυάται τις φθηνές, καθημερινές, ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνδέσεις για το σύνολο των νησιών είναι όρος επιβίωσης και ανάπτυξης για τα νησιά.

Η υλοποίηση αυτής της πρότασης, που προϋποθέτει την ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής και τη ρήξη με την Ευρωπαϊκή Ένωση, απαιτεί πάνω από όλα τη διαρκή κινητοποίηση και διεκδίκηση του εργατικού και λαϊκού κινήματος.

Με μια και μοναδική κινητοποίηση σε άκυρη ημερομηνία δεν μπορούμε να τρέφουμε αυταπάτες για νικηφόρους αγώνες. Καλούμε όλες τις δυνάμεις της αριστεράς, τα συνδικάτα, τα σωματεία και τους φορείς του νησιού να αφυπνιστούν, να βγουν μπροστά για να συνεχίσουμε και να οργανώσουμε τις αγωνιστικές δράσεις, να εμπνεύσουμε και να κινητοποιήσουμε τους εργαζόμενους και το λαό του νησιού μας".

ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Αντικαπιταλιστική-Αριστερά
Τοπική Οργάνωση Χίου



Ανακοίνωση – καταγγελία του ΠΑΜΕ Ικαρίας

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΗ ΑΣΥΔΟΣΙΑ

"Το έργο επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά και στην ουσία πρόκειται για ξεκάθαρο ακτοπλοϊκό αποκλεισμό: Η εταιρεία ΝΕΛ ανακοίνωσε την διακοπή των ήδη κουτσουρεμένων δρομολογίων του «EUROPEAN EXPRESS»  για το διάστημα 17/1/14 έως 26/1/14.
     Στη θέση του δρομολογείται το υπέργηρο πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», με μόλις 2 δρομολόγια από και προς Πειραιά, αφού το ίδιο πλοίο καλύπτει παράλληλα και την άγονη γραμμή Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα !!! (πακέτο προσφοράς 2 σε 1). Να θυμίσουμε επίσης ότι όλο αυτό το «Πακέτο» μας «προσφέρεται» από την ΝΕΛ και το   ΥΝΑ  με πανάκριβα εισιτήρια.
 
Καταγγέλλουμε την εταιρεία ΝΕΛ, το Υπουργείο «Ναυτιλίας & Αιγαίου» και την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ , για την απαράδεκτη κατάσταση των συγκοινωνιών στον Νομό μας.

Εφοπλιστές και κυβερνήσεις με βάση τον κανονισμό 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, (για την πλήρη απελευθέρωση της δράσης του εφοπλιστικού κεφαλαίου)  και τους νόμους προσαρμογής σε αυτόν τον κανονισμό που ψήφισαν, έχουν μετατρέψει το Αιγαίο σε «Πέλαγος εφοπλιστικής ασυδοσίας».

Απαιτούμε από την κυβέρνηση να εξασφαλίσει με επάρκεια και φθηνό εισιτήριο, άμεσα-τώρα την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας.

Διεκδικούμε:
Καθημερινά δρομολόγια από και προς Πειραιά, χειμώνα – καλοκαίρι.
Σύνδεση των νησιών μας με την Βόρεια και ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους, με δρομολόγηση σύγχρονων και ασφαλών πλοίων.
Μείωση 50% των εισιτηρίων.
Να καταργηθεί ο κανονισμός 3577/92, ο νόμος 2932/2001, καθώς και όλοι οι μετέπειτα νόμοι που απελευθερώνουν τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και καταργούν το καμποτάζ.
Δημιουργία ενιαίου, αποκλειστικά Δημόσιου, φορέα συγκοινωνιών (αεροπορικών και ακτοπλοϊκών), που δεν θα υπηρετεί το εφοπλιστικό κέρδος, αλλά θα ικανοποιεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και οι θαλάσσιες μεταφορές θα αποτελούν κοινωνικό αγαθό.
Σύγχρονα και ασφαλή λιμάνια (αποκλειστικά στην ευθύνη του Κράτους) με δημιουργία ή εκσυγχρονισμό των αναγκαίων λιμενικών υποδομών.

Καλούμε όλους τους συμπατριώτες μας, τα σωματεία εργαζομένων, τις λαϊκές επιτροπές, τους συλλόγους  και τους φορείς που δραστηριοποιούνται στα νησιά  μας σε διαρκή ετοιμότητα για  κινητοποιήσεις το αμέσως επόμενο διάστημα".


...αναδημοσίευση από το http://www.ertopen.com...