Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Έλενα Ακρίτα: Σταματήστε, λοιπόν να προβάλλετε στη ΔΤ την εκπομπή χωρίς την άδεια μου!

...αναδημοσίευση από το http://www.ertopen.com...

Τελειωμό δεν έχει ο κατήφορος για το μόρφωμα της ΔΤ, αφού σε καθημερινή βάση πια, εισπράττει καταγγελίες δημιουργών και απαγορεύσεις των έργων τους , από τις πειρατικές μεταδόσεις.
Πριν από λίγο, η Έλενα Ακρίτα έγραψε στο facebook:
Οπα! Τώρα βλέπω την δημοσιογραφική εκπομπή μου "ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ" την ΔΤ ή όπως αλλιώς την λέτε! Ως εμπνεύστρια, δημιουργός και παρουσιάστρια ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΡΗΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΜΟΥ. Οταν τα "ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ" μετά την ΕΤ1 επαναπροβλήθηκαν στο Κανάλι της Βουλής, μου ζητήθηκε η άδεια την οποία έδωσα με χαρά - και εννοείται χωρίς να ζητήσω ούτε ένα ευρώ. Εδώ όμως δεν σας δίνω δίνω το δικαίωμα επαναπροβολής (όχι πως μου το ζητήσατε σε όλο αυτό το "αποφασίζομεν και διατάσσομεν"). Σταματήστε, λοιπόν να προβάλλετε την εκπομπή χωρίς την άδεια μου! Αλλιώς η συνέχεια γνωστή, νόμιμα μέσα και τα συναφή. Κι είναι κρίμα όσα δε μας έφαγε ο Στουρνάρας, να μας τα φάνε οι δικηγόροι. Συνεννοηθήκαμε;