Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

L'etat, c'est moi (το κράτος είμαι εγώ-με αφορμή την απεργία στο μπάσκετ)

Θανάσης Γιαννακόπουλος,ιδιοκτήτης Παναθηναϊκού: "Το μπάσκετ δεν είστε εσείς, είμαι εγώ που επί 15 χρόνια δίνω εκατομμύρια. Αν θέλετε να το διαλύσετε, διαλύστε το, να πάμε κι εμείς σπίτιαμας, να βάλουμε και κανένα φράγκο στην τσέπη. Πρώτοί εμείς θα φύγουμε. Θα πάρω την ομάδα και θα την πάω σε άλλη λίγκα του χρόνου. Φταίμε μόνο εμείς και ο ΕΣΑΚΕ γιατί είμαστε Μαλθακοί. Δεν ζητάμε από την Πολιτεία με πυγμή. Μας αρκούσαν τα λεφτά από την τηλεόραση. Κάνω έκκληση. Βάλτε νερό στο κρασί σας να πάμε όλοι μαζί να διεκδικήσουμε αυτά που πρέπει. Σας παρακαλώ». Λάζαρος Παπαδόπουλος πρόεδρος ΠΣΑΚ: "Ισως πρέπει να διαλυθεί το σύμπαν για να γεννηθεί καινούργιο πρωτάθλημα. Το μπάσκετ έχει πεθάνει και δεν το ξέρουμε. Εμείς πιστεύουμε πως μόνο κακό θα έκανε αν ξεκινούσε το πρωτάθλημα. Θέλουμε να δημιουργηθεί κάτι καινούργιο, ώστε να είμαστε υπερήφανοι και να αφήσουμε παρακαταθήκη στους νέους. Θα συνεχίσουμε την απεργία μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας. Θέλουμε πρωτάθλημα ανταγωνιστικό. Πέρυσι στην απεργία μας είπαν πως σε τρεις μήνες θα έχει διευθετηθεί το θέμα. Δεν θα ξαναδεχτούμε αυτό το τρικ, ας παίξουμε μπάσκετ του χρόνου. Είμαστε αποφασισμένοι να φτάσουμε μέχρι τέλους. Πρέπει να σταματήσει η κατάσταση αυτή, με έναν να διατάζει και τους υπόλοιπους να εκτελούν. Ολα τα παιδιά σκέφτονται ομαδικά, είναι έτοιμοι να θυσιαστούν για ένα καλύτερο αύριο. Δεν πρόκειται για να νέα απεργία, αλλά για λήξη της αναστολής της απεργίας, που είχαμε κάνει πριν από ένα χρόνο". Σχόλιο του Blog: "Το μπάσκετ είμαι εγώ" είπε ο κ. Γιανακόπουλος, κατά το "Το κράτος είμαι εγώ" που είπε ο Μέγας Ναπολέων. Θυμάται μήπως κανένας τη δήλωση του κ. Γιανακόπουλου όταν έγινε η μεταγραφή του Ντομινίκ Ουίλκινς στον Παναθηναϊκό? Όταν τον ρώτησαν για το μεγάλο ποσό της μεταγραφής, απάντησε "έλα μωρέ θα αυξήσω λίγο την τιμή της ασπιρίνης και θα το καλύψω". Δεν είναι είδηση, πάντα οι ισχυροί του πλούτου ήταν αλαζόνες και όταν έβλεπαν συλλογικές αντιδράσεις "ξέφευγαν". Περαστικά τους!!