Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Επιστολή επιβάτη στην NEL Lines για την πρόσκρουση του «Μυτιλήνη» στην Ικαρία

...αναδημοσίευση από το http://www.ikariamag.gr...

  Προς την διοίκηση Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου - ΝΕΛ

Ατύχημα πλοίου "Μυτιλήνη" της 08/01/2013

Κυρία/Κύριε,

Στις 08/01/2013 ταξίδευα με την σύζυγο μου από τον Άγιο Κήρυκο προς Πειραιά.

Ονόματα επιβατών:
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Κ. αριθμ.εισ. 35556201
ΓΑΙΤΑΝΟΥ Β. αριθμ.εισ. 35556200
και τα δύο στην οικονομική θέση.

Είναι γνωστό πλέον ότι έγινε ατύχημα στην αποβάθρα του Αγίου Κηρύκου συμπληρώνοντας το ατύχημα της άγκυρας που έγινε στη Σάμο.

Αυτό, όπως γνωρίζετε, είχε ως αποτέλεσμα το ταξίδι μας να διαρκέσει περίπου 15 ώρες χωρίς να υπολογίσουμε τις ώρες αναμονής στην Ικαρία λόγω καθυστερημένης άφιξης του πλοίου. Και φυσικά αναφερόμαστε στους επιβάτες από Ικαρία γιατί οι ταξιδιώτες της Σάμου μάλλον θα πρέπει να  συμπλήρωσαν σχεδόν είκοσι ώρες πάνω στο πλοίο σας!

Τα αίτια και των δύο ατυχημάτων δεν μας αφορούν και ούτε μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη επ' αυτών, μιας και τα λιμεναρχεία Αγίου Κηρύκου και Σύρου επιλαμβάνονται ως αρμόδιοι φορείς.

Όμως ως επιβάτες διαμαρτυρόμαστε έντονα για την συμπεριφορά της εταιρείας σας απέναντι μας.

Κατ'αρχήν δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από την διοίκηση του πλοίου εκτός από ολιγόλογες, καθυστερημένες και ελλιπείς ανακοινώσεις.

Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι δεν θα μπορούσαν ενδεχομένως να ανακοινώσουν το ατύχημα αλλά θα μπορούσαν να μας ενημερώσουν για τις μακροχρόνιες καθυστερήσεις. Επιπροσθέτως μιας και υπήρχε η δυνατότητα των άδειων καμπίνων θα μπορούσαν να τις προσφέρουν τουλάχιστον σε επιβάτες ηλικιωμένους και σε οικογένειες με μικρά παιδιά.

Επίσης μια έμμεση αίτηση συγνώμης για την ταλαιπωρία των επιβατών από την εταιρεία θα μπορούσε ενδεχομένως να ήταν η προσφορά ενός ροφήματος ή κάποια άλλη κίνηση σεβασμού και ευγενείας.

Τελειώνοντας μια απλή ανακοίνωση συγνώμης  εκ μέρους του καπετάνιου με την άφιξη μας στον Πειραιά θα μας έκανε ως επιβάτες να σκεφτούμε ότι δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν αλλά η εταιρεία δεν μας αγνόησε.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας.

Με τιμή
Κώστας ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

2)oι φωτο που προσθέτουμε και δεν περιέχονται στην επιστολή, ούτε στην πρωτόλεια ανάρτηση, είναι από τις συναντήσεις των εφοπλιστών με Παπαδήμο - Σαμαρά, φυσικά σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και με διαφορετικές κυβερνήσεις, που όπως αναφέρει η ειδησεογραφία, έγιναν "σε καλό κλίμα" (γι αυτούς). Η πραγματικότητα όμως δείχνει, ότι (για τους πολίτες) το κλίμα ήταν στραβό και το έφαγε και ο (εφοπλιστικός) γάιδαρος.