Ικαριώτες Πρόσφυγες στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο Α μέρος

https://www.youtube.com/watch?v=C625SYZQJ9U

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Και άμα το δείτε γράψτε μου

Δεν είναι πολύς καιρός που ανακοινώθηκε ότι θα ξαναμπεί στη γραμμή Πειραιάς-Ικαρία-Σάμος, το Νήσος Μύκονος της ΗSW και ίσως και το Αίολος Εξπρές της NEL, μαζί με τα υπάρχοντα Μυτιλήνη, Θεόφιλος και Ιεράπετρα.
Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία και με τις δύο εταιρίες, για το μεν Ν. Μύκονος με ενημέρωσαν ότι μπαίνει από τις 2 Αυγούστου και όχι από τέλος Ιουλίου, όπως είχαν ανακοινώσει και αναφέρει ακόμα η ιστοσελίδα της εταιρίας (και πήρα τηλέφωνο γιατί στην ιντερνετική κράτηση δεν έβγαινε λιμάνι στην Ικαρία), ενώ τηλεφωνώντας στην άλλη εταιρία, ευγενικά, εμμέσως πλην σαφώς με έκαναν να καταλάβω ότι δεν πρόκειται να δούμε τον Αίολο στο νομό («τι να σας πω δεν έχει ανοίξει το πλάνο ακόμα, αλλά δε νομίζω, καλύτερα προγραμματίστε με τα υπάρχοντα δρομολόγια των άλλων πλοίων», κλπ).
Έτσι να μην μας φαίνεται περίεργο ότι κανένας τουρίστας δεν μπορεί να κάνει ασφαλή προγραμματισμό (μιλάω για τους «ξένους», που θέλουν να γνωρίζουν με ακρίβεια από πριν πού πάνε με τι πάνε και πώς φεύγουν), χώρια τα οικονομικά προβλήματα της περιόδου που ροκανίζουν τον τουρισμό. Γι αυτά δεν φταίει καμία απεργία ναυτεργατών, φορτηγατζήδων, ταξιτζήδων, δασκάλων, όπως αρέσκονται να λένε μερικοί τηλεπαπαγάλοι που βρίσκονται και στα pay roll άλλων καταστάσεων εκτός Media. Φταίει (και έχουμε αρκετές αναρτήσεις επ’ αυτού στο Blog) ότι πάντα οι εφοπλιστικές εταιρίες έκαναν ό,τι γούσταραν με τις ευλογίες (και τις επιδοτήσεις για να μην ξεχνάμε)της εκάστοτε κυβέρνησης.